[/vc_column_text][vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”dashed” border_width=”2″ accent_color=”#89cbbf”][vc_column_text]We care for our products and we obviously do everything we can to get them to you in tiptop condition. Yet, an order can get damaged during transport or something else can occur that allows you to claim the warranty. You are legally obliged to inform us within two months after discovery of the defect. When the defect is under warranty we will ensure repair or replacement free of charge.[/vc_column_text][vc_column_text]
Things don’t always go as planned. We recommend you first communicate any complaints by e-mailing to info@zooi.nl. When this does not lead to a solution, you can submit your dispute for mediation through the Dutch foundation Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. As from the 15th of February 2016 it is also possible for consumers within the European Union to report complaints through the ODR platform of the European Committee. This ODR platform can be found at https://ec.europa.eu/odr. When your complaint isn’t already pending elsewhere, you are free to file your complaint through the European Union platform.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
De waardering van zooi.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 151 reviews.
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Noodzakelijk
Always active
Noodzakelijke cookies zijn nodig voor een goede werking van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze zorgen er bijvoorbeeld voor dat je een taal kunt selecteren, een formulier kunt invullen of een video kunt starten. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Personalisatie
Personalisatie-cookies die de vormgeving van de website aanpassen naar jouw voorkeuren, waaronder bijvoorbeeld ook de taal van advertenties.
Statistieken
Statistische cookies helpen ons en eigenaren van andere websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
Marketing-cookies houden jouw surfgedrag bij op onze site en eventueel sites van derden. Hiermee kunnen wij gebruikersprofielen opstellen en gericht adverteren.